Ahad, 19 Februari 2012

Kesibukan

Saya sangat sibuk sejak akhir akhir ini. Walaupun bekerja dari rumah menguruskan bisnes online, saya juga dalam usaha menguruskan badannnn......tiba2. Haha Tapi alhamdulillah... Rezeki saya .... ;) jadi saya terima kesibukan saya setiap hari sebagai usaha saya untuk berjaya dalam hidup... Tiba2.. Hahah Walaupun opis saya bertempat di rumah, namun kesibukan tetap di mana jua. Jadi ari ahad tadi. Pagi2 suami dah merayap ke tasik titiwangsa untuk masuk race kereta control... Suami suruh isteri pergi berjalan - jalan dengan rakan untuk berehat- rehat setelah asyik busy selalu....Isteri pun ape lagi,yahuuu lajulaju!





Saya berjumpa hajar dan amira sebentar di kolej 4, UM... Mereka so comel. Kenal kat fb shj... Mereka kenal saya pun melalui blog. ( blog bersawang ini wuuu)


Kemudian berdesup amik cik Huda dan sesatkan diri sebanyak 2 kali padahal nak pergi ke Ikea je pon. Tapi tak apa. Kami memang suka sesat2 jalan ni. Sebab sambil sesat sambil lapar. Sampai dan park kereta terus makan lajulaju. Sekian sahaja . Esok sudah kembali sibuk. Ada lebih 20 parcel tudung cotton 4 segi akan saya pos besok.


Ini adalah contoh tudung cotton 4 segi yang saya jual. Kalau berminat silakan terjah fb: nurul ain blogshop - Posted using BlogPress from my iPhone

15 ulasan:

miss shuga berkata...

boleh la pasni tgk2 ytudung cotton kt nurul ain blogshop.. :)

lisa berkata...

nak jumpa kak ain jugakkk T_T

fifie berkata...

Salam kak ain. nak tanya tudung syria chiffon yang kak ain pakai as DP tu ada jual tak ?

iffah berkata...

gud luck to ur bussiness k.ain!!

ahsfantasy24 berkata...

semoga semuanya baik-baik sahaja ^^

..DaK KeCiK.. berkata...

yang tdg warna coklat tu xde jual ker yunk?

Tanpa Nama berkata...

salam, kak macam mana nak order tudung dari akak?

KETUAT DI KAKI berkata...

rozita cek wan mmg la bz sentiase.. =)

LittleGurl berkata...

bila ni boleh jumpe kak ain wuu

Boni JLL3 berkata...

hahaha..kuat berjalan.hehehe

haliqdiaz berkata...

salam nurul ain..:) before this i'm just ur silent reader..now da ade blog bru nk blog walking n follow..yeay..btw u r so beautiful..:)don't forget to follow me too..;p http://haliqdiaz.blogspot.com/

shima berkata...

salam..
hye sis..sy new blogger...sy terjumpa blog akk...n terbace psal akk ngn kwn2 blogger yg lain...xsangke plak sy blog ni bleh menambah kan lg kawan2..sbb sy ade gak la komen dorg but xd respon..so sy mcm mls la nk ber-blogging lg..bler sy tgok jew akk pny blog sy rse minat nk ber-blogging tuh dtg blik..hope akk sudi kwn ngn sy n sy dpt meramai kan lg kwn2 sy mcm akk...nway ske bace love story akk..akk gojes sgt.. :)

Korean Style Online berkata...

Nice blog that you have and good writing, continue and keep up a good work, sesekali boleh lepak kat blog saya korean fashion have a nice day...

IEQAH berkata...

sis..sgt cantiklaa tudung brown sis tu..tak jual ka??

Nino berkata...

hii nice blog.. nurul ain sangat cantik