Rabu, 28 Mac 2012

ini entry lewat..lewat sangat..tapi tak apa.biar lambat, janji update.

ini entry semasa majlis perkahwinan kak Rina Salleh di Shah Alam. Memang sudah lama dah majlis ini, tapi baru baru ini baru penulis berkesmpatan merajinkan diri melalui proses "transfer gambar-letak watermark-log in blog-upload dan tunggu dengan sabar"

So dijadikan cerita, saya sampai awal sikit dari amoi dan cherrie. Sebab mereka berdua ada wedding lain kat subang. Maknanya diorng tak aci. Dah makan dulu. Bhaha.

Saya sesat dari pj ke subang keluar ke pj. Gps main kasar. Dia merapu sampai saya kena berhenti kereta dan menangis terlebih dahulu. Benci!!

Tempat wedding kak Rina ni kat taman botani shah alam tu, nama lama dia bukit cherakah. Gps tu nak bawak saya ke mana ntah agaknya padahal dah set elok-elok.

Lepas nangis-nangis, husbnd call dan lembutkan hati saya dan lembutkan hati GPS jugak, akhirnya berjaya juga jumpa tempat tersebut.

>_<


Saya sampai dahulu, mekap-mekap dalam kereta. Oh saya begitu pelik pada hari tersebut, takde napsu nak mekap sangat. eye liner pon tak pakai. eye shadow apetah lagi. pakai bedak dan mascara je dan lipstik je. bajet kempen selamatkan bumi tanpa mekap. *tak pasalpasal


kemudian amoi sampai, cherrie pun sampai, dan beberapa lagi rakan-rakan blogger dan rakan FB yang baru first time  jumpa kat sana.





Masuk-masuk je, nampak pengantin cantikk ini!!

baju kawen tu comel sangat.warna pon sgt comel!!!



Oh kak rina baru perasan kami baru datang menyerbu. Terus dipanggil amik gambar.auwww.comel!!


Oh nak cakap jugak, masa baru masuk dewan tu, ternampak heliza helmi. sempat salam2 mmmuah2 pipi je dengan die sebab die dah nak balik. Tahu tak kulit heliza tu putih gebus mcm awan??!! awan nano


Masa Makan.



Tapi makan tak fokus.


mata melilau tengok kiri kanan. Dewan tu macam penuh dengan gadis-gadis dan mak-mak orang yang cantik2.


mcm sayang pulak nak kelip mata. Haha. Ramai tuuuuuu blogger yang retisssssss!!




 Cik Epal

Lama sangatsangat tak jumpa dia. Last jumpa waktu wedding saya dulu.
Cik Epal datang dengan BF dia. heeeee..bila nak naik pelamin cik epal? sila jgn lupe menjemput saya
>_<



 Ini dokter paling comel.
nampak-nampak muka aku je, terus la FatinL ni dok pegang perut tanya dah ada baby lagi belom
>_<
Comelnessss
yang ni pon last jumpe waktu wedding saya dlu.
heeee





 Kalau ada FatinL, mesti ada Datin.
retisssssss ni!!!




yang ni pon retisss.Syeera Wahab a.k.a maya karin.
sangat maya karin tauuuuuuuuuu




super comel!
zeti and fatin L


 dua orang mama berjumpa.
comel je perut cherrie

kak Vee tu anak patung sangat muka.
waktu die bercakap, semua cm diam tgk tenung je muke kak Vee (lagi2 saya..haha) .comel gilos okayyyy



amoi yana and kak Vee
^_^


 Lin yang comel mcm orang arab

^___^



 with kak Nadia Bayu.
asal aku cam takot2 je dalam gambar ni.
jawapan: neves le tewwwwwww



 Kak nanie comel sangat!!!suke tudung die





 akhirnya..

akhirnyaaaa


hahhahahaha (gelak bangga diri hepppphepppp)

gambar peluk yuyu zulaika retissssss ni.

nampak je die, saya dah rasa nak peluk je die 24 jam.sebab comel gile.



auwww nak sainnnnnn




iena mansor dan ieda mansor

mereka ni sangat anak patong.

saya dan amoi tak boleh duduk diam tengok mereka ni.

comel rasa nak pengsan.

dah la suara lembut jeeee..auwwwww nak sainnnnn




 tengah sibuk-sibuk amik gambar, gosip2...tetibe dengar lagu Yuna.
Ingatkan Yuna datang perform, rupenye pengantin berdancing kat luar..

auww

so sweet tauuu!!!!



 okeh masuk dalam balik dan sambung amik gambar, potpetpotpet.

ini cice yuyun.

hahah comel gile cice yuyun ni.

kelakar pulak tu.

adoiiiii mcm anak patung yang kelakar tapi comel



 with kak scha anggun zara

sangat2 lemah lembut!!!!

suke gila kat kakak sorng ni

rasa nak jmpe kak scha lagi dan lagi sebab die comel sangat

:')


 ini kalau sape tak kenal, meh saya skolahkan jap.
heee

ni dengan  ika tokey butik radiusite.
sgt humble walaupun die adalah seorang yang berjaya!! usahawan jutawan tuuuu heeee

 ika, sila tunjuk ajar
*mata berkaca, memandang ke masa hadapan*



masa untuk balik!!

nasib baik intan temankan saya balik.

rupenye rumah intan dengan rumah saya adalah sekangkang kera je

terus kera tu pun terkejut sebab dia pun tak perasan kangkang die.
hahahha apela aku merapu ni

dekat sangat

so lepas ni mari kita berdating hari-hari yangggg






ps: tak sangka......dapat jugak jumpa dengan blogger hebat-hebat kat wedding kak rina... heheh sampaikan aku pon kompius, dah mcm reunion blogger pulak.hahhaha

SELAMAT PENGANTIN BARU KAK RINA DAN SUAMI. SEMOGA BERBAHAGIA KE AKHIR HAYAT

^___^

16 ulasan:

ZYASH berkata...

Wah...seronok nyer g weeding n jumpe rakan2 blogger yang cun+comel+ayu+anggun...(cis melampau2 bodeknyer...)...hehehe, btw, sampaikan tahniah kat pelantin tu eh...

shahrazali berkata...

cantik2 nyer blogger2 perempuan ni....paling comel iena n ieda mansor..paling cantik amoi yana n awk ler...hehe..

Asikin Izas berkata...

semua comel2 gitu..:))

Amely Afandi berkata...

hahaha part kera tu sgt tkle bla k kak ain ? :P

cik dyla berkata...

semua org cantik2..

Syasya Qienah berkata...

bestnye mcm tu..so gojes la semua...:)

Syasya Qienah berkata...

bestnye cm ni...so gojes la semua...

Syasya Qienah berkata...

bestnye mcm tu..so gojes la semua...:)

LiNda berkata...

hehe..memang da mcm reunion je.bestnye...cantik sgt baju pengantin tu

✿ pink velvet ✿ berkata...

wahhh~ semua cantik2 belaka :)

Nadea Emerald berkata...

heee kita nampak ain masa wedding rina tu.. cantik gila ! tp segan nak tegur.. hahahahah

pAri-ParI tErbAng tiNgGi berkata...

wah...semua lawa-lawa...nak lawa jgk :(

Tanpa Nama berkata...

olololo..semua pown super chomel...:)

cikwahidaidris berkata...

"terus kera tu pun terkejut sebab dia pun tak perasan kangkang die."

fine, itu memang kelakar gileee. comel kak Ain ni. hihi

NadyaBubble berkata...

Wahh, seronok ! Semua retis retis ni :D

mama leen berkata...

seronoknya jumpa ramai org comel..
seperti biasa pegi kenduri.. gambar pengantin mesti cikit dari gambar sendiri.. huhu