Rabu, 28 Mac 2012

KL-JB 2 jam setengah. Laki aku punye keje la ni pecut bawak kereta

 Ni macam sambungan entry sebelum ni.

Balik dari wedding kak Rina Salleh, saya pecut balik rumah. Dah janji dengan encik Yayang nak balik JB haritu jugak. Al-maklumla, bila dah berjumpa dengan blogger2 ni, drag masa sikit. Haha. 10 hari pon tak cukup agaknya kalau nak potpetpotpet. Amik gambar je dah bape jam. >_<

Gerak dari KL pukul 7 malam.............pukul 9.30 malam dah ada depan pakgad rumah Pulai Perdana, JB.

Tengok rumah kosong. Call mak, rupenye mereka semua sudah on the way nak pergi makan di Kapten Steamboat kat Bandar baru Uda.

Jadi kami dalam mood pecut, berdesup lagi ke sana.

Selalu makan steamboat kat Uptown danau kota je tepi jalan....ni makan steamboat kat restoren, neves lak. *tetibe



Dah nama pun steamboat. Makan kena masak sendiri. Tapi takyah la gigih bawak periuk kuali dari KL. Haha. Nak kena halau ke??


Gambar di atas tu bahan mentah. Kalau lapar sangat pun tak boleh makan begitu saja.

 adik (jangan pandang belakang)
emak yang comel macam selalu


 dari kiri cepat jalan: emak yang comel mcm saya auww, along dan isteri along, kak amy


 tak boleh jadi, saya perlu juga menyelit dalam ini gambar.


puas hati skrg

>_<



 gambar zoom.
tapi mak tertutup mata pulak. tu la comel sangat
>_<



 ecehhh

mak pun rupenye macam saya jugak .

lepas ambik gambar papehal mintak kamera dulu, nak tengok gambar tadi ok ke tak.


 ni sesi pujuk shapik.

dia nak main dengan rakan sebaya dia kat tepi tu, tapi dia sendiri yang taknak.

pastu semua pun mcm kesian kat shapik ni.

auntie lg kesian kat dia, rasa nak cubit je pipi shapik sampai die nanges 
>_<



 kakmas dan abg wan



 okeh sekarang sudah boleh mula grill dan rebus.

ini sungguh korea.




 ini saya punya. (kuah tomyam)

comel macam tuan dia.

ada sosej, bintang hati, nemo dan lala.

lalalalalaaaaaaa

makan macam main-main. sebab saya tak hendak snagat makan, tapi nak main grill2 je









 mata auntie telah merah macam monster.

mengantuk la katakan.

macamlah aku yang drive KL-JB kannnn



 bintang hati shapik telah terjatuh ke bumi.

bagai bintang jatuh ke riba


 shapik tetap suruh ambil gambar dia dengan bintang itewww...

fine shapik..fine







3 budak mengantuk.




ok bye. dah tamat dah entry lama ni.


10 ulasan:

naf. berkata...

huhu kak ain tetapp chomelllllll

Pieh Rizfie berkata...

wow..uptodatenye ain..huhu..still comey lotey tu..

Hajar Yumi berkata...

kak ain ouh kak ain....
kak ain telah membuatkan kita senak perut baca entri nih sambil ketawa tanpa kontrol...hadeyh kak ain memang lawak!!!sebab tu kita sabar menanti menunggu entri2 kak ain...hahahahahahhaha gelak ikhlas pecah perut dan limpa...bhahahahaha

Cherrie Pie Sweety berkata...

ain, saya rindu awak. bila nak dating lagi huhuhu

cik lolipop berkata...

laju giler suami kak ain bwk kete...nak jmpe mak mertua kesayangan la tuh...=)

Dalila berkata...

Hai akak aIn caNteQ..Saya pRomote bLog akak kat bLog saya..klu suDi sinGgah Ler~ Nice Blog akak..;)

cikwahidaidris berkata...

semua nya comel . :)

Chikova_Airashii berkata...

eee comel nyeee bintang hati dengan nemo tu kak ain..
xpenah jumpe kt mane2...
nk jugakk..
nak nakkk!!!!

Bunny Nur Riena berkata...

bintang hari dan nemo tu comel sangat2.. kirim salam kat Emak yer.. Kenalan jauh.. hikhikhik.. :)

NadyaBubble berkata...

Shapik omey :D