Selasa, 17 April 2012

FAKTA: Saya dulu saya kini - #1

Dulu,
Pada tahun ke 2 di UM Saya pernah seludup masuk ke bilik di Kolej 12 tanpa mendaftar di pejabat dan mendapatkan kunci secara sah (sebab pejabat dah tutup)
Ketuk jiran sebelah "awak. saya nak tumpang lalu je kat bilik awak ni sebab saya nak masuk ke bilik di sebelah..err...melalui koridor diantaranya".


Dan saya berjaya lakukan sendirian. Kental nya jiwa.

Besoknya baru pergi pejabat dan daftar. Bajet baru sampai di UM, padahal malam tu dah sedap tido dalam bilik itu.


(kurusnya kaki ku dulu.huu)









Kini,
Walaupun sudah 6 tahun mengenali suami, tapi baru beberapa minggu yang lepas saya dapat tahu, Encik suami sememangnya gila dan terlalu gilakan drama Filipina. Ini petanda bahaya. Jika kelak kami nak ambil pembantu rumah, gadis daripada Filipina perlu direject terlebih dahulu. *Nanges*





.

4 ulasan:

MiSz fiFiEyQa berkata...

amboi kak ain...beraninye dia...XD...ohh..btw sy layan jugak citer filipina kekadang...pe kata kak ain menonton citer tu bersama encik suami sekali??heeehee

mama leen berkata...

macam2 la ain ni.. hehe
tapi awek pilipin memang hot.. sila jangan berkunjung ke sabah, labuan atau biarkan suami kita bercuti di sana bersendirian.. bahaya! huhu

mimie.. berkata...

hehe..sangat comel lah!

✿ pink velvet ✿ berkata...

hahaha! lawak :P