Selasa, 17 April 2012

FAKTA: saya dulu saya kini. #2

Dulu.

Masa zaman belajar, paling rajin buat petua.
 Bayangkan, pegi pasar malam beli timun, orang sekeliling ingat "bagusnya budak itu beli timun, mesti besok pagi nak buat nasik lemak".
Hakikatnya, celah mana nak buat nasik lemak? Tinggal pun kat hostel. Haha.
 Rupenye timun untuk buat petua taknak bagi mata sembab.
Tapi tak mujarab pun, Sebab setiap malam layan drama korea sampai pukul 5 pagi.
 Lepas azan Subuh, solat dan barulah terhegeh-hegeh nak tido.
Eyebag? Melompat-lompat suka!

Hasil mata sembab ke kelas.
Mentelaah drama korea di malam hari tauuu.
Sila jangan amalkan.
>_<




Sekarang

Baju renang muslimah saya yang pertama adalah dibeli 3 bulan yang lepas. Bajet nak pergi swimming setiap petang. Tapi baru sedar yang aktiviti berenang adalah sangat meletihkan. Dan perlukan stamina yang kuat. Maka, saya hanya akan gunakan ia untuk aktiviti mandi manda di taman tema air je. HAHA. kemain bahasa baku. Tu pun mandi kat tempat budak kecik je. >_<




.

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

asal entry engko dulu dgn sekarang cam x ade kesinambungan je? cam pelik tahu x?

ZYASH berkata...

comel...heheheh..baju renang dia...

ezzamalik berkata...

haha,betul2,dulu layan korea kalau boleh sampai tak nak tido,hahaha

mimie.. berkata...

wahh best2..teringin nak beli baju swimming macam k.ain tu jgk ^_^

IEQAH berkata...

ala alaa..omeyy sungguh sis ni..nk beli wimming suit jugaklaa

Srikandi Utara berkata...

mmg susah la sis nak hilangkan eyebag.. lgipon eyebag ni dah mcm trademark utk student.. mmg golongan student slalu kena jangkitan ini:P

Tanpa Nama berkata...

blogger tercantik .seriusly ;)

padanmukalu lagile berkata...

jerawat atas hidung yang mahal tuu..