Khamis, 19 April 2012

Hai! Saya type lajulaju ni

Sebenarnya, sejak saya download application "1 Malaysia TV", saya kerap tengok tv. Janji ada wifi. Kalau tak ada wifi tak ada gunalah download ia. So apa yang bestnya, kita boleh tgk tv sambil baring, tengok tv sambil monopoly tempat, tengok dekat-dekat sampai rasa dah kena skrin telepon dengan mata, PUN BOLEH!


Ini adalah channel TV yang ada. Tapi TV1,TV2 dan TV alhijrah je yang siarkan rancangan yang dijadualkan. TV3 siarkan cerita jadual program lama sejak zaman kegemilangan Jalil Hamid. (tetibe) Channel ekorea mmg siarkan drama korea, tapi sila frust, sebab tak ada subtitle. Yilek.


So kalau nak tengok tv secara peribadi ataupun secara business class hahaha pergilah download application ni! Best sbb ada tv al hijrah boleh tengok uztad Don. Best tv2 sebab ada cite p ramlee setiap isnin malam dan cite hindustan setiap rabu malam. tV3 pun best sebab ada jalil hamid (tetibe lagi)


- Posted using BlogPress from my iPhone

6 ulasan:

MiSz fiFiEyQa berkata...

saya ade jugak download app ni...tapi kan..tapi kan...boleh tgok kejap kejap je...dalam 5 minit gitu je boleh tgok..pastu stuck and kena reload balik...mencik r camni...huhu...maybe sebab line wifi kat tempat sy x kuat kot... T____T

mimie.. berkata...

hahaha..lawak lah kak ain ni..

comel je ^_^

kak ain, klu sudi lawat lah blog saya keyh..suka sgt baca blog akk ni ^_^

fifi berkata...

saye pon ade download tv 1malaysia ni.. tapi saye da delete.. rase macam tak gne je.. hihi..

Akmal Izzah Alias berkata...

waaaa best llaaaaa

✿....rossa alina....✿ berkata...

lajunye kak ain taip..hihihi..


jadi promoter jap ek?? ;p

ain dzaya berkata...

saya guna 3310 jer...sobsobsob..

"Ain Dzaya | Tips penting bodek godek pensyarah.hik.hik..".