Isnin, 28 Mei 2012

kenapa durian sangat sedap (tanda soal)







Pulut durian yang di idamkan selama ini.

mak mertua hadiahkan.

hahahhaha

tapi kena ikut terma dan syarat.

pak mertua bagi syarat kena minum air suam banyak-banyak lepas tu.

suami bagi syarat kena makan 2 ketul je.


lalalalaaaa


.




10 ulasan:

Cik Jajika berkata...

Sedapnya... nak sikit! hehe

Riena Haiqal berkata...

ada gak ke pulut durian.. baru tau la. hihihihihi. :)
tak tahu sebab tak pandai nak makan durian.. :)

~nadyahoney~ berkata...

pulut + durian..terbaik!

eila berkata...

pregnent ekkkk???? macam orang mengidam jer hehe...

hazanis berkata...

yummy!!sedapnya....balik ni kena suh mak buat la..:)

✿ Milly Molly ✿ berkata...

Macam2 la Ain ni. Hehe. Rindu kamu! :')

pAri-ParI tErbAng tiNgGi berkata...

:)

pAri-ParI tErbAng tiNgGi berkata...

:)

Cik mama berkata...

tak penah rasa mkn ngan pulut pun, mcm sedap jerr.. (telan ayeq liur)

Biey berkata...

sedapnya pulut durian, lama xmakan