Khamis, 3 Mei 2012

Ulangtahun Pertama Minaz Boutique

 Pagi Labour Day. Maksudnya cuti umum sempena Hari Pekerja. Walaupun saya bukan seorang pekerja, namun menikmati cuti umum juga suatu keasyikan.

Bangun dan bersiap. Punyalah kelam kabut. Sebab? Walaupun baju, skirt dan cardigan yang hendak di pakai sudah dipilih sejak malam tadi, tapi rupanya lupe nak pilih shawl yang bersesuaian dan terlupa nak pikir cara lilitan yang hendak digayakan. Oh. Rupanya , Hari Pekerja saya menjadi Hari Pekerja Kelam Kabut.

Sebelum menuju ke Minaz di Bangi, saya perlu ke PJ dahulu, nak ambil 2 ex-housemate saya, Huda dan Nad.

Sementara menunggu mereka masuk ke kereta pun, masih terkial-kial melilit shawl. Makin down, sebab brooch dan pin tak bawak extra! Huwaaaaa..

SAYA PERLUKAN KEMAHIRAN KREATIF pada masa itu juga.



Sighhh!!!



Pukul 11.30 pagi sudah jumpa Minaz tapi saya perlu ke Mcd di depan Minaz dulu. Nak jumpa dengan kakak comel dan pembaca blog ini juga..iaitu kak Juls Julie. Heee

Sementara menunggu kakak comel tu datang, saya paksa Nad dan Huda breakfast dulu dan makan di dalam kereta SEMENTARA HAKU TERKIAL_KIAL lagi lilit shawl sampai radang sedikit kedua belah tangan.

>_<







 Terima kasih GPS membuat kami tidak sesat pada hari itu.
Biasanya saya kalau pakai GPS pun pasti akan ke termelencong ke jalan lain juga.
Malu bertanya, sesat jalan.
Tapi GPS pun satu, malu nak bagi direction betul-betul
(tetibe)







 Yeay akhirnya berjumpa juga dengan kakak ini.
Selama ini main message di facebook sahaja.
Dan nampak tak budak kecik putih melepak tu?
Anak sedara kakak ni.
Nama dia Aina Nabila.
Rambut merah asli uolssssss

Terpegun kejap tengok rambut semulajadi warna merah cantik mcm tu.
^__^
Thanks kakak sebab bagi buah tangan dari Sarawak.
Lebiuuu







Kemudian saya bergegas pergi serbu Minaz Boutique.







Sangat suka deko-deko butik ini.
Super comel sebab berwarna warni!!!





Gedik-gedik dengan baby Zora.
Padahal baby tu rileks je. Kakak je yang beriye
(kakak?? hahaha fine. saya dah pangkat mama da)


 Kak Xora, Yana dan si warnawarni >_<

Mereka berdua juga berjual di sini tau.
Rambang mata tengok baju-baju yana
^_^


 Biasa memang macam ni.
Kalau saya bergambar dengan gadis-semasa yang lebih tinggi, mesti mereka yang terpaksa merendahkan badan.
haha
Saya rendang je rupanya.




Cik Intan lawa.





Nad dan Huda nampak tenang pada mulanya...


 ....namun ketenangan tu tidak lama selepas melihat promosi Minaz yang hebat.
Tudung bawal plain dan sulam RM5.00 sahaja sehelai.



 serbu awal-awal sementara belum ada orang perasan. Haha





 3 anak patung yang gojes!!
dari kiri: Asilah, Anis, si wanaarni dan Anim
Mereka dari booth Nuraisyah's scaft & design
Saya sudah beli 3 inner cantik dari booth mereka!!
<3



 Model Minaz
Zuleeda Aleeya 
Orangnya mmg dah cantik, baju dia pun cantikkkkkk



 dengan model yang comel!!!
baru malam sebelumnya belek-belek majalah Hijabista, nampak muka budak comel ini
^_________________^
















 yang tengah berucap tu adalah owner butik Minaz.
Rasanya sebaya dengan saya je kot, kalau tak silap la.
heeeeee
tapi kagum gila lah sebab muda-muda dah ada bisnes mantap macam ni.
^_^










terserlah wajah keibuan yana di situ. hahaha,,praktis ehhhhh yana.



Sepatutnya event tu habis pukul 6 petang.
Tapi pukul 2.30 saya kena mintak diri dulu sebab petang tu ada program "sesi bersama rakan-rakan lama waktu zaman bujang".
hahah kemain tau nama program nak over gitewwwww

so dalam keterpaksaan, kena lah mintak diri dulu, mmuahhh22 dan byebye.




ps: gambar sangat sedikit, sebab ni semua pic dari kamera saya dan ada yang ambil dari FB Anis. heheh...rasanya banyak gambar di kamera rakan-rakan yang lain.

ps: sangat best sebab dapat jumpa ramai rakan-rakan blogger yang gojes-gojes dan  rakan FB juga. Walaupun ada yang saya tak sempat jumpe sebab kena balik awal, insyaAllah ada masa lagi boleh kite berjumpa-jumpa. 
Oh jangan buat saya sampaikan pantun "kalau ada sumur di ladang" pulak.







19 ulasan:

ezzamalik berkata...

semua cantik2 mmg tak puas tgok hahah

aida berkata...

knape comel sgt ni ain??? ;D

rabiatul berkata...

Assalam... akak cantik....
sweetnye belog akak... belog saye x cantik.. N tak pandai nak mencantikkannye... boley tolong saye??

Azian Elias berkata...

salam kenal..

seronoknya tengok org maju..

Good luck.

nik lyani berkata...

hi ain..rugi xamek pic ngn retis ni dat day kt mid.dh la pkai skirt same kaler..hihi :)

nik lyani berkata...

hi ain..rugi xsmpt amek pic ngn retis ni dat day kt mid.dh skirt kite same kaler..hihi :)

mimie.. berkata...

bestnyee...suka sangat dengan event2 macamni..tp tak berkesempatan nak join lagi..huuu T_T

kak ain sgt gojess! ^_^

AdilaAzmir™ berkata...

cardigan kak ain sangat cantik! cantik sangat sangat:D

nur amalina athman berkata...

cantik deko boutique tuu..
sis nurul cantik...

♛ Azie Azra ♛ berkata...

weewiittt. sis amoi heaxa! hehe

Hassanah R.A.S.A. berkata...

comel nye kakak cantik dukung baby,
mcm mama ((=

Dalila berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Nurul Aina Adnan berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
PhatLady berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
cici tembikai berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
m!a berkata...

hai..

nairaariaa berkata...

semua cantik..suke tgk..hee

nairaariaa berkata...

semua cantik..suke tgk..hee

LynN LoLa~~ berkata...

cantik2 sumeee!

style shawl akk pon sgt ohsem! tutorial puhlissssss :D