Khamis, 12 Julai 2012

mari pergi ke majlis perkahwinan syawani!!

So minggu lepas yang nampaknya wall Facebook saya kelihatan bersih tanpa status setiap 5 minit, gara-gara saya sibuk sepanjang 6,7,8 Julai  tempoh hari.

Khamis petang dapat confirmation untuk photoshoot magazine. Oleh kerana kena shoot dengan pakaian sendiri, maka pukul 6 petang, sorang-sorang ditemani hujan lebat, pergi ke Carefour Wangsamaju, dengan harapan nak mencarik baju sesuai untuk photoshoot keesokkannya. Tema hari raya.

Saya carik jubah paling murah ye rakan-rakan sebab memang selalu pun macam tu. Haha. Saya bukan kedekut. Saya berjimat punya orang. >_<

Malam tu pulak tak boleh tidur. Mencari shawl yang match dengan jubah pun jadi satu masalah. Last-last, pinjam shawl chiffon adik ipar saya saja. Senang. Haha.





Jumaat pagi, 6 Julai, pagi-pagi lagi dah bangun standby nak kena mekap dengan MUA comel, Hyna Razak. Beliau terpaksa pula datang ke rumah saya sebab shooting saya pukul 10 pagi, tapi pukul 10 baru gerak daru rumah menuju ke PJ... Haha. Boleh giteww!!!

Thanks kesayangan sebab sudi mekapkan kita!! Saya rasa seperti pengantin pulak.hahahha




okeh siapa yang berminat untuk mendapatkan khidmat MUA comel ini, boleh contact di nombor yg tertera ya!


oh btw, saya tidak mencukur kening saya tau.
ni teknik mekap.
korang yg tuduh saya cukur kening tu nak kena cubit pipi tu kanggg
heeee
^_^


So pukul 11 pagi  sampai di PJ, amik-amik gambar. Thanks to Abby sebab faham yang haritu saya terpaksa rushing sebab nak amik kawan-kawan saya dan menuju ke majlis nikah Wani!!

Pukul 12 tengahari tamat sesi bergambar.

Terus ke Vista angkasa, ambil rakan-rakan zaman UM dulu. kihkihkih

Terus huru hara menuju ke Klang, rumah wani!!


yahuuuu kawan saya nak kawennnnnn













semua teruja tengok pengantin mekap

yang aku tu over mekapnya, kalahkan pengantin *nangesss*

































alhamdulillah dah selesai majlis nikah.








so kini hari sanding pulak pada 8 julai 2012 ahad
























saya memang suka pakai baju lari dari tema.
nampak lain macam je mak buyung itewwww
>_<












mmuahh2 dan pulang 






selamat pengantin baru wani dan suami.






ps: kerinduan rakan-rakan seuniversiti saya

13 ulasan:

Pn. Sheila@CC berkata...

wow... syoknyer klu p kenduri kawin ni... bgambar sakan...:-)

Ayiesha Sani berkata...

cantik la sis:-)

mimie.. berkata...

perut kak ain sangatt comel :)
geram tgk pipi kak ain taw! ;p

PutriesNoora berkata...

pengsan tengok pic awak sayang...cantiknya...t kalau kita pregnant nak tgk picture awak hari2..kasik kenan...hehehehe=)

Aida Jelita berkata...

patutnya baju time nikah tu pakai time sanding haha apalah kak ain ni

Cik Jajika berkata...

pesal time nikah tudung lain-lain pattern style? hehehe...

hrap bby kak ain comels2 jugak...=)

♥nurul♥ berkata...

tdung kak in lain2 dlm stiap gmbar haha
tp sume cntik:)

Tanpa Nama berkata...

oh my gorgoeus!!...cantik tawz kak ain and kwn2 kak ain..nyway, kongratsz kpd kwn kak ain yg kawen tu..cantik tau..:)

nadzirah sofia berkata...

bole pulak main tukar2 tudung eh kak ain

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum..so i'm really sorry mrs nurul ain if what i said about your eyebrows is false.I already say sorry in my previous comment,but trust me,i just want to remind u,me& all muslimah..thats all..no offense k..dont misunderstand me..whatever,i am really sorry..even u hve no idea who i am,please forgive me... :)

pAri-ParI tErbAng tiNgGi berkata...

tudung akak berubah2...

Tanpa Nama berkata...

ya Allah cantiknya kak ain..mekap atau x mekap tetap cantik..gambar baju ungu mmacam babyface..comelnye :)

RawsoulArt Photos berkata...

•meriahnye...kwn2 jom follow blog sy,korang mmg best : rawsoulart-photos.blogspot.com