Jumaat, 15 Februari 2013

pengumuman penting..



saya terpanggil untuk membuat entry ini.

walaupun pada sesetengah orang, ianya tak penting, tapi agak penting untuk membersihkan nama saya.

dalam beratus-ratus kes pencurian gambar saya di FB, yang ini paling kronik.


saya dapat beberapa msg mengatakan sebuah acc FB yang menggunakan gambar profile saya, telah buat kecoh di wall dia sendiri. Menghina MA dan nurse dan juru x-ray...

kesannya, ramai org marah dan maki hamun dan komen kata-kata kesat...dikhuatiri muka saya jadi aim mereka-mereka.


saya tak bersalah..



selagi account Facebook bernama Nurul Ain Abd Salam dan bermuka saya, insyaAllah ianya adalah account saya yang sah..


semuaaaaaaa facebook yang bermuka saya tapi nama selain Nurul Ain Abd Salam adalah account palsu untuk menjatuhkan saya semata-mata. GItewwww .








suka saya maklumkan di sini.............hanya orang yang tak bijak je yang akan berani buat status menghina-hina pastu guna gambar orang lain......


saya harap dengan adanya entry ni, dapatlah mereka-mereka yang tengah sakit hati dengan CHOQ FARISZ tu sedia maklum, saya adalah mangsa dalam kes ni......saya tak sanggup nak baca kesemua komen di FB tu sebab penuh dengan kata-kata kesat.



kasihan...ada juga org yang ingin menunjukkan kerendahan IQ diri sendiri seperti pemilik account FB di atas tu...

.

15 ulasan:

onie berkata...

apa la motif dia buat gitu -..-"

Asyik Izas berkata...

org yg suka buat acc fake ni mmg xde identiti sendiri..menyusahkan org jea..adik saya pun ade terkena..

siap mengaku yg dia tu bkn fake and dia ckp adik saya pula yg fake..

mmg bermslh btul..dok mengatal dgn lelaki lain guna gmbr adik saya..mmg menimbulkan kemarahan..

Hope semua acc fake ni akan dpt hukumannya nanti..

nor isneini mohd ayob berkata...

sume post kat fb choq faris ni mengutuk je keja nya... (--")

alin berkata...

teruk betul sape yg buat tu. hishh!!

✿ pink velvet ✿ berkata...

dorang ni pesen mmg suke nak cari glamor, tp gune gambar ain erk? hampeh betui :(

Miss Sue berkata...

komen lucah..x sanggup nak baca.. xpe kak ain, sabar, nanti kat akhirat dia jawab depan ALLAH :)

Sakinah berkata...

kakak sy pernah kena kak. dia guna nama kakak sy, gmbr pon gmbr kakak sy dan dia menggunakan kata-kata lucah..sy pon dah xtau nk buat apa and sy hrp manusia yg buat kerja mcm ni dpt balasan yg setimpal. Amin :')

wawa_syazwani berkata...

Sabar ain..sabar...diorg mungkin jenis yg tak bersyukur dengan pemberian tuhan...hmmm

Makbed Journal berkata...

Aiya... jahatnya dia hina orang.
Guna gambo org lain plok. Iskk..

Sabaq ye puan Ain.

NinaAz berkata...

Kesian sis. Semoga mereka dpt balasan setimpal atas perbuatan mereka.

fifie berkata...

Nie orang panggil baling batu sembunyi tangan, nak sangat luahkan perasaan tapi guna gambar orang lain.

syamimihaziqah berkata...

Aduhh kesiannya kak Ain :(

sesegar berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Cik Zaitul berkata...

mohon sedarlah insan tersebut..

ayoktatayok ain dah marah..
eheehhehehhe

Tanpa Nama berkata...

boleh report kt skmm