Isnin, 11 Mac 2013

Diari Irdina: Muka kopipes atau tidak!



Hai kawan-kawan!

Selamat hari ahad. Saya pakai lawa-lawa hari ini. Padahal setiap hari pun saya pakai lawa-lawa. Nak gi mane ntah.


Siang, saya bergurau senda dengan ummi dan ayah.

Mereka buli saya.

Paksa saya pakai inner neck silang yang ummi saya jual di Instagram!







ummi, saya tak kesah pun nak pakai tudung.

Tapi boleh pilih kaler tak??

hmmm.

nak warna pink la ummi!

kaler ni macam wanita berusia saja. plain dan boringggg

nak pink! nak pink! nakkk pinkkk!!




 kan saya dah kata tak sesuai dengan kulit dan usia saya.

Lantas, dalam hanya 5 saat, muka saya dah macam Mak Jemah dah.

Ummi buli saya..
huwaaaaaa





penat kena buli, saya tertidur.



Bangun je terus ummi bawak masuk dalam kereta dan ayah saya memandu dengan riang gembira.

Pergi merayap kejap ke SACC Mall.


On the way balik rumah, saya terpoo-poo dalam kereta.

Mujurlah pada masa itu kami berada di Petronas.

Kemudian ayah saya beriya ternampak sesuatu dan paksa saya ambil gambar!!!


Kena buli lagi. Kali ini ayah saya pula buli.

huwaaaaa



 ummi, 

errr..maafkan saya bertanya sebentar..

apa kite buat di sini ya ummi??






 ok fine

ok fine


kenapa tangan michellin tu macam knal je?





Ummi serius ke ni nak suruh saya senyum sebelah dia tu?



ohh kamonnnnnnnnn ummi!!



satu..dua..tiga..

SENYUM TERSIPU!



untuk meengambil hati ummi dan ayah saya.

sekian!!

Lepas dah puas hati ambil gambar barulah pergi cuci berak. Haha. Motip sangat paksa kite tadi dengan ada bendasing di pampers. Nasib baik ibubapa saya comel. Hahah









Eh, memandangkan ramai rakan-rakan disini kata muka saya macam ayah..

haaaa..jom tengok muka ayah saya masa keecik-kecik dlu!








sila LIKE kalau rasa muka kami sama

kalau taknak LIKE pun sama je, bukan masuk pertandingan bilangan LIKE terbanyak dapat free hadiah Jam tangan Hello Kitty pun!

kbye.

esok isnin. sekolah. *tetibe*


.


30 ulasan:

Shahada Fauzi berkata...

hahahaha..comelnye budak kecit ni..tangan tu berkatam-katam..geram tengok macam nak gigit2..hehe..

NinaAz berkata...

Mcm muka kak ain. Dagu dia tu runcing ♥♥

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny berkata...

tgn dier, mcm nak geget2... geram..

genuine1224 berkata...

haaaaaaaaaaaaaaaa.. irdina sebijik mcm michelin tu.. kekekekek. geram tgk lengan ketak2

ita citot berkata...

baby michelin! soooo comelllll! geraaammmmm!(^_^)

Selipar Putus berkata...

comelllll sangat anak akak! geram.. hihihi. muka memang sejibik cam suami akak.. :')

Widad Jannati berkata...

Kan Nabila dh kta...mcm Michelin! :p

Miss Messy Mirae berkata...

comellnyaa irdina...geram sgt tgk baby tangan ketul2 camtu..hihi..(^___^)

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak nurul! hahah kesian Irdina kena buli dengan ummi abah dia. hahahaha irdina so cuteeeeeeeeeeeee :)

✿ pink velvet ✿ berkata...

kihkih! comei betui irdina pakai inner silang.. muka irdina kopipes muka ayahnyer zaman skrg kot, hehe!

✿ pink velvet ✿ berkata...

kihkih! comei betui irdina pakai inner silang.. muka irdina kopipes muka ayahnyer zaman skrg kot, hehe!

Meera Roslee berkata...

kat instagram untie dh komen yg muke Irdina kopipes muke ayah..kat sini pon anti tetap nk ckp jgk..terimalah kenyataan bucuq... muke irdina MMG kopipes muke ayah.. hihi

Tanpa Nama berkata...

memang kelakar .. terketawa sendirian.

yutaka
http://yutaka2109.blogspot.com/

Anne Rihann berkata...

pic irdina yg akhir tu mmg comel, lips dia pn smile mcm micheline tu! kan? kan? kan?

gadees spek mata berkata...

badan irdina serius comel..berketul2 muscle :D...semoga jadi anak yg solehah nd ohsem dunia akhirat irdina :D

Biey berkata...

heheh..comei irdina.

misZ eYe-zUe berkata...

xde la samaa sgt dgan ayh dina,,try letak pic k.ain msa kecik plk,,sama x..?!hehehe

nanakimie berkata...

hehe...mmg serupa tgn michelin tu ngn irdina,suke entry ni:)

si Milly's! berkata...

Senyum mcm Ummi! Muka iras ayah! :)
Bam bam betul Irdina ye.

Shida Idris berkata...

hahaha, omey sangat. nak gigitttt tangan itteewww

intan_lawalawa berkata...

hahahaha ummi ain! klkar betul la entry nii sygg!irdina nye comelll ase cam nk geget2 jeee die, tpi ummi die noty yeee hahaha teguling2 intan glak taw, smpaikan salam peluk ciumm dekat irdina sygg! mmuuahhhhh <3

Miz Dayah berkata...

comelnye! :-D

mama ila berkata...

Alahai....comelnye!!!! gerammmm

salam kenal..ila follow sini =)

mama leen berkata...

hihi... mak ayah sangat pembuli.. kesian irdina terkapai2.. :)

Tanpa Nama berkata...

comelnyaaaaaa... G.E.R.A.M!!!!

rara berkata...

sangat la cute! hihi

rara berkata...

sangat la cute! hihi

Yana Heir berkata...

hehehe...comellll jeeeee

woowoona cheesedale berkata...

Tangan berketul ketul tu yang comel tu.. Tengok part perut berlapis tak mcm michelin? heeee
Mmg seghupa ayah dia!

ELY FAUZIANI ISMAIL berkata...

sedap betul dia tido hehe.tgn nye haa ketak-ketak huhu.muka time baby xsame la plak ngn ayah dia.tpi same time skng hik hik