Khamis, 7 Mac 2013

Diari Irdina: Oh ummi!

 Hari tu hari minggu.

Ummi dan ayah bawak pergi jalan-jalan. 

Ingatkan nak pergi beli permainan untuk saya, namun hampa.

Hari tersebut sesuai digelar hari bahagia ummi.

Sebab motif pergi KLCC haritu macam nak temankan ummi rambang mata tengok makanan je. kbye (merajuk sambil jalan bergegar lemak tangan kite!)


 Ahh ummi..seerius ke ni?
kamon mennn kamon..
kuih keria, donut, bingka ubi sume beli kat kedai Kak Piah je.




 hmm..tapi nampak macam sedap je kan ummi?
tu yang warna hijau tu kuih ape la agaknya tu kan...(sambil usha kuih sambil makan tangan sendiri)




 kereta kite pun dah penuh dengan plastik makanan.
semua ummi kite punye.
SEMUA okayyy







Ok kena stop lagi?
usha biskut pulak?

makanan masih ada kat tangan, masih tengok makanan lagi?
tengok kite ni, makan tangan pun dah puas hati tau.






walaupun ummi saya seorang yang kuat makan, beliau juga kuat angkat saya.
saya baru 4 bulan lebih dah 7.5kg

terima kasih ummi sebab kuat makan, lalu jadi kuat dukung saya




ok, jumpa lagi. 
ummi saya tengah masak megi pulak ni walaupun dah pukul 1 pagi!!



.


22 ulasan:

Mardhia Yusof berkata...

comelnyee irdina!
chubby.rasa nak gigit2 je tgn dia tuh. ;)

Pn. Sheila berkata...

chubbynye baby... mmg byk makanan tu, akak pun rambang... hehe

MAR berkata...

nak tnya la..mcm mana jaga badan after pantang...badan awak dah kurus byk dah..cite la

NinaAz berkata...

Untunglaaahhh.. mkn byk tp badan maintain. Hihihi ♥♥♥

Aida Azryn berkata...

geram tengok baby! :D

cik tyqah berkata...

comellll.....pndai betl irdina bermonolog dalmn....mmuwuahh untk irdina..

mama leen berkata...

takpa irdina.. ummi makan untuk irdina jugak... sebab irdina kan kuat nenen ummi.. hehe

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny berkata...

bestnyerr la kalau kuat makan tapi badan tak naik.. sy makan sejemput je sehari, badan bolat tak turun2 jugak..

Cik Rad berkata...

comel lah irdina ni.. kecik2 dah ada diari sendiri.. :) ummi kuat makan tu sbb nak BF plg the best utk irdina..

KhaiZa berkata...

wau.. banyaknya ummi beli.. untuk irdina tak de pun

✿ pink velvet ✿ berkata...

hikhik! sonok baca diari irdina ni.. lawak.. nnt irdina besar mesti dia terharu ummi dia buat diari ni utk dia :P

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: berkata...

kak, kurusnya.. semua lemak bg kt irdina ke? >.<

irdina comel mcm selalu :)

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak nurul. amboii shopping barang sendiri ek. hehe. Irdina sangat comel dan akak semakin tuff! hahahahahha

AyaZuki Is Cullen berkata...

dua beranak yang comel lotee ^_^

Asyik Izas berkata...

Ummi Irdina kuat makan tp mantain comel lg lah..:)

Nurhazuani Ismail berkata...

slm ain awak dh mkn megi tk pantang makan megi ke?

adda siempre berkata...

lawanya kak ain...comelnya irdina..nk picit2 jer muka die.hehe:)

adda siempre berkata...

lawanya kak ain..comelnya irdina..nk picit2 jer pipi yang gebu tu..heheh

adda siempre berkata...

lawanya kak ain..comelnya irdina..nk picit2 jer pipi yang gebu tu..heheh

sYiRa LoKMaN berkata...

comel ^_^

si Milly's! berkata...

Badan kecik tapi selera dinasour kan. Sama la kite ni. HEHE

nurfarahin ekhsan berkata...

tp ummi maintain kuruih,cane 2 ?