Rabu, 27 Mac 2013

Telekung warna di Telekung Warna






Antara sebab mengapa saya memilih telekung warna dari Telekung Warna  ..



Fabrik/material yang digunakan adalah SELESA. 
Yup, bila bercakap tentang telekung berwarna ni, sebelum ni saya risau jika fabrik yang digunakan terlalu tebal atau panas. Ternyata fabrik yang digunakan oleh Telekung Warna buat saya sangat berpuas hati!




Sulam yang tidak terlalu sarat atau berserabut. Haaa kriteria yang ini pun penting jugak untuk seseorang macam saya. Saya kurang gemar telekung yang renda terlalu banyak atau besar.
So pada saya, renda di bahagian hujung telekung dan bahagian muka je sudah memadai macam ini.

Jahitannya juga kemas. 





Getah di bahagian pinggang. Ini adalah berita gembira untuk mereka yang malas nak ikat-ikat macam saya ini. Dengan adanya kain bergetah ni, sesuai untuk semua size. So jangan risau! Sarung dan mulakan solat anda!






Pendek kata, saya memang puas hati dapat memiliki telekung kaler GOLD ni.




Oh jika rakan-rakan ingin mendapatkan telekung warna dari Telekung Warna ni, boleh juga request warna kegemaran anda!!


sila semak warna kegeraman/kegemaran berdasarkan carta warna di atas.

Kalau rambang mata sangat, beli la 3-4 pasang. Bagi kat mak sepasang, mak mertua sepasang, adik, kakak, makcik.

^_^







So yeah. Pasti ramai yang nak tahukan, tentang material dan harga untuk telekung ini.

1) Jenis koshibo - RM120 termasukpostage (semenanjung)

2) Jenis satin - RM130 termasuk postage (semenanjung)


Harga yang mampu milik!


Kalau nak tahu lebih lanjut, nak buat tempahan dan pembelian, boleh terus LIKE FACEBOOK TELEKUNG WARNA (DI SINI)








ceriakan diri ketika bersolat...semoga ibadah kita diterima oleh Nya...

2 ulasan:

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak nurul. lawanya. teringin nak beli. heheeee cantik ohhh hijau tu. anyway sheila ada gak beli jenis satin warna gold. mmg gold dia terang habis. heeee :)

Maryam berkata...

tebal tak kainnye? boleh nampak belah dalam tak?