Isnin, 8 April 2013

entry ape ntah ni.


Sabtu aritu macam tak percaya duduk di rumah sahaja. Biasa awal pagi dah bersiap keluar merayap ke sana ke mari tiga beranak ini, tapi minggu ni lain pulak aturcara program.

Terima kasih suami sebab berikan saya sebuah walking wardrobe. Almari sebanyak 2 buah pun masih belum cukup nak menampung baju-bajuku.

Al-kisahnya, bilik baju ni pernah runtuh 2 kali. Haha.
Punyalah berat semua baju iols nak sangkut, lantas rebahlah ia menyembah bumi.
Eh tak la. Rebah menyembah lantai tu je.
Suami la kena bertukang KETONG KETONG (sound effect nih!) ketuk kayu, sendal jadikan ia lebih kukuh! Sebenarnya, saya tahu cintamu terhadapku memang kukuh. TETIBE HAKU KANNN.

Lepas ini boleh la letak cermin tinggi macam awak di bilik baju tu.
Lepas tu letak kipas. Pasal apa? Biasa nak pilih baju sampai 3-4 jam, peluh pun merenjis-renjis keluar carik baju sekali.
Lepas tu letak katil, sebab biasa separuh jalan bila pilih baju, mesti berhenti kejap baring-baring. Haha. Lorat betul budak ni. Nasib baik lah ada suami jenis iyekan aja. Yahu ilebiu suami!





Pastu tengok-tengok album lama.








 cik epal dan FL di hari persandinganku.
Dua-dua semakin gojes.
Yang tengah tu? Dia dah tak gojes.Dah bagi semua gojes kat Irdina.
Haha ingat gula-gula ke main bagi-bagi?
^_^




Ni lagi langsung tak tercapai akalku.
Kemain melidi laki iols dulu zaman lepas SPM.
baru lepas frust bercinta ke dek non?
hahaha

Nasib baik sekarang tak macam ni.
Kalau awk melidi, iols pun melidi, dah tak pasal-pasal ada 2 lidi.
Lidi banyak-banyak nak buat apa? Buat penyapu boleh la.





.


5 ulasan:

Nadiah Ashikin berkata...

amboi mesti baju menggunung.. haha.. biasa lah pompuan kan.. weehee

zeera lily berkata...

huaa akak.. kite wordore sliding 3 pinti 8 kaki pon xboleh nk muat baju..
tmbah lg 1 walking wardrobe kt luar khas utk baju kurung.. tu clothing je.. cadar2 selimut tuala belum kire.. adoii.. pening kn akk??

✿ pink velvet ✿ berkata...

haha! mcm x caya gambar tu ayah irdina mase zaman mude remaje dulu :P

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak nurul. hehehe. lidi? sheila ! hehehehhee

SI MILLY'S berkata...

Haha gobok runtuh itu standard. Mujur ade suami yg tabah kan.. :)