Khamis, 2 Mei 2013

Help Me!

Dari sehari ke sehari, rasa macam ada benda kat bawah rak baju Irdina.


RILEKS lagi.


CUBA tak pikir negatif sangat.

Makin lama rasa makin berdegup kencang bila lalu di kawasan tersebut.


RILEKS lagi.



Tadi, kuatkan semangat. Pergi tengok dengan mata kepala.

Berderau jantung. Bergoncang sel darah merah, putih, pink, purple, semua.

Cicak terlentang. TAPI IA ADALAH PERMAINAN SAHAJA.










Kenapa perlu ada mainan macam tu dalam bilik ni?




KENAPAAAAAAA?

Jangankan saya geli gile, cicak betul yang lalu lalang pun cakap "apehal la mamat ni terletang kat situ dah dekat sminggu tapi tak kering-kering ponnnn. Putih gebu je bawah badan tu "

Euwwww

I HATE YOU CICAK.


6 ulasan:

pink.plate.liyana berkata...

cicak tu mati syahid kot ain..tu jasad tak reput...hehe

Asyik Izas berkata...

hehe..kelakar umie irdina ni..

Mar Mansor berkata...

ei...sama la kita..wp cicak cuma lalu..leh rsa nk menangis...huhuhu.
selalu kena ejek dgn en.asben..

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak ain. ehhehe geli cicak ye. sheila geli kucing. hehehhee ;p

alin berkata...

yeeeeeekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk... i hate cicak tooo.. huhuhu

Cik NurSya potpet berkata...

Gelinya tengok gmbr tu . euww .