Rabu, 19 Jun 2013

Macam macam

Irdina paling tak suka botol.

Botol susu dah macam macam jenama beli.

Macam macam bentuk.

Semua dia campak.

Sebab tu kalau keluar memang takleh tinggal dia lama-lama.

Dan nasib baik jugak ummi dia kerja sendiri kat rumah.


Pastu irdina tak suka minum air masak.

Ditutup rapat mulut tu setiap kali ummi bagi minum sampai basah baju.

Tolak tangan ummi sampai baju ummi pun basah.


Haha



Tetibe pagi ni...








Terkejut gile. SIAP PEGANG SENDIRI BOTOL

minum air masak pakai botol susu..


Adoii..macam-macam sangat tau budak Irdina ni.








KEMBAR IRDINA VERSI LAKILAKI


kbye

posted from Bloggeroid

26 ulasan:

Neeja Ami berkata...

Alooo cumil ja Irdina pegang botol susu tu :)

Nurdalila Mahadzir berkata...

sama ngan anak saya, Rania... dia mmg x mo botol..tp b4 anta gi umah mengasuh,dia isap je ebm ngan botol.bila anta umah bs, dia mogok.. masuk 5 bulan,br dia mau botol.. so skrg neh dia isap ebm kat umah bs ngan botol..siap pegang sndr lg..
sya guna tomee tipee + pigeon nyer botol

FY berkata...

ok..sebijik gambar last tu!!! hahaha.. dulu ain preggy gi tenung lama2 gambar kembar irdina tu ke?

Cik Cammy Lia berkata...

eh tu anak sape yg laki tu? hehe.. mmg sebijik.

**my son pon xleh terima botol gk..

penyisir rambut berkata...

amboi....dah besar da la tu maksud nye...nak adek! hehhehe...

Mysara Ab Rahman berkata...

wah..irdina dh pandai demand ni..air msak pn xnk..hehe

wawa syaida berkata...

comelnye irdina...cute betol dia gelak cam tu :)

MimahAjil berkata...

memang betul2 rupa ayah ni....umi sila pasrah ye...tapi Irdina is supercute baby.....seriusly cute :)

Mar Mansor berkata...

comel & bam2..

Mila Ahmad berkata...

Samalah tapi cumelll hihi....

Ayu Firzara berkata...

Haha funny lah gambar kembar Irdina tuh...mana jumpa gambar seiras camtu? hihi...

Anyway zahra dulu pun taksuka air masak...tutup mulut kemas...tapi baru2 ni jer suka sejak dia banyak makan nasi/benda2 pejal...dia akan automatik nak minum air...maybe dia rasa dah tercekik tu... =)

Puan Bui Junaidi berkata...

BUDAK MMG GITU,MCM2 KARENAH..SABO AJERLAH..HIKSSS

mazs mazlan berkata...

haha,.kat mne je la kak ain jumpe gmbr budak laki tu,

Asyik Izas berkata...

Irdina saja tu nak gurau2 dgn umi dia..hehe;)

FiQa berkata...

good girl irdina minum air masak2 manyak2 ye....

btw, comel ah yang versi lelaki. katne kak ain jumpa, keh3.....

syamimihaziqah berkata...

Hehe comelnyaaaa Irdina!

alin berkata...

eh samalah muka irdina dgn budak lelaki tu. hahahahaha..

Sabar berkata...

macam-macam Irdina ni..biasa dia..haha

amal berkata...

irdinaaaa , kak amal renduuu andaaaaa <3

sha anuar berkata...

hahaaa...
memang terbaek !!

zeera lily berkata...

tetibe minum air masak..hehe.. pe rahsia?

boni kacak berkata...

itu tandanya dia dah semakin besar :)

Sabrina Tajudin berkata...

alahai comelnyaa!
http://sabrinatajudin.com

adda siempre berkata...

alolololo.......comel-comel irdina...semakin comel n bertambah comel yer awak irdina.:)

Hani berkata...

Salam, irdina
:)

Nadia berkata...

wahahaha mana jumpa gamba baby boy tu???