Rabu, 17 Disember 2014

hari ini dalam sejarahahaha

Hai pembaca blog, rindu saya tak?

Apa? Tak rindu? kbye



Haha


Alhamdulillah dah berjaya draftkan hampir semua entry.

Saya tinggalkan entry yang ditulis lepas kawen. Entry sebelum kawen aku banyak merepek je. Zaman Huha , zaman nak up la katekan. Semua dah masuk dalam draft, untuk bacaan sendiri je.




Memandangkan entry terakhir blog ni yang kutinggalkan, ketika Irdina berumur setahun lebih, ramai pembaca yang tak sangka sekarang Irdina dah ada adik dah pun.

Krik krik krikkkk...










untuk mereka yang tak tahu perkembangan saya alhamdulillah saya selamat melahirkan anak kedua pada 10.10.2014,  baby boy, yang diberi nama Muhammad Aqil Haris bin Mohd Afiq.




Haaa kau. statement macam dalam suratkhabar kan. 

Haruslah statement over skit, entry pertama ni selepas 10 bulan tak update blog. 


Ingatkan statement aku je paling over, rupenye ada lagi orang yang over-eksaited ... tengok ni











Memang peminat setia ni. Haha!






Ok, kite lek lek luuu...

Bagi ice breaking dulu.
InsyaAllah next entry menyusul.
Ada idea atau yang mintak tips tips, insyaAllah akan dikongsi dalam entry blog ye.


Kisah bersalin baby Aish yang full version, akan diupdate dalam entry baru.










Terima kasih para pembaca blog. 

Yang kenal dan mengikuti saya dari zaman saya single, sampai berkapel, bertunang, berkahwin dan sudah ada anak, dari blog ini.

Sejujurnya, saya sayangkan blog ini. Walaupun nampak macam kita semua berinteraksi satu hala (yela, aku merepek sorang2, korang diam je baca dalam hati), saya sangat berbesar hati andai para pembaca saya semua dapat follow saya di Instagram , untuk saya kenal anda juga, dan dapat bertegur sapa. 

@nurulain8888


@nurulain8888


saya alu-alukan follower dari blog ini, yang wanita sahaja ya. 




17 ulasan:

zeera lily berkata...

rindu nya nak bace blog kak ain..
asyik stalk ig je.. hehe.. tp best.. comeback kak ain...

Zee Suhaini berkata...

takde ig kak..boleh baca dari sini jer la..heheheee..
jangan lupa update blog..

Aeen berkata...

welcome back ain..rindu nak bace blog ain...:)

cik hani berkata...

ubat dah sampai..
sebelum ni layu tunggu ain update blog..
sekarang dah segar..
selamat berblog umi ain..
sama si princess dina n price aqil..

Azreen Zunairah berkata...

YEAHHHHH !!!! kak ain dah update balik...rindunyaaaaaa

ain diyana berkata...

tahniah..
sedap nama anak..
semoga membesar menjadi anak yg soleh..
saya baru follow blog ni..
:)

Asnida Afify berkata...

yeahhhhhhhhhhhhh mimi da muncul kat blog hehehehehhe.. winduuuuu mimi........

ain syafieqa berkata...

selamat kembali ke dunia blog kak ain..^^ saya pun pengikut setia..

http://whiteroses2013.blogspot.com/

alin berkata...

akhirnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... hihihi..

Liyana berkata...

ain!!!! rindunye nak baca blog ni... teruskan menulis aka merepek ok. sbb semua suka baca yg merepek iteww haha

Murni berkata...

Akak..saya baru nk try cosmoderm. Saya cari balik entry akak pasal cosmoderm tapi tak jumpa. Hope akak daapt share

ilot berkata...

amboi kak ain..kemain dia ye.
btw, im really miss ur belog.

Happy blogging again kakak!

Shazwani Ramly berkata...

Yayyyyyyyy finally Kak Ain update blog. Please update banyak banyak.

YaNa berkata...

gud gud continue back ain. akak suka follow. dari ain anak dari lagi. sebab cara ain bercerita sangat menghiburkan. banyak tips about motherhood, travel... i loike... keep it up!

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak ain. sheila la tu orangnya. hahaha muahh thank sebab masih running this blog. suka baca blog kak ain.. lawak2 semuanya.. hihiii

zeera lily berkata...

rindunye kt blog ni.. dulu slalu singgah

Farahin Ahmad berkata...

Saya lah antara silent reader blog ni lol 😂😂😂 dan dh lama jadi follower stegrem kak ain ✌️✌️